Hoe bestel ik wijn via Grahamsshop.nl?

  • 1. U kiest uw wijnen in de Grahamsshop.nl door op ‘Bestel nu’ te klikken.
  • 2. Uw bestelling wordt in de Winkelwagen geplaatst.
  • 3. Heeft u al uw wijnen gekozen en bent u klaar om het bestelproces af te ronden? Klik dan op de Winkelwagen bovenin. In de Winkelwagen krijgt u eerst een overzicht van alle gekozen wijnen. U kunt hier eventueel aantallen wijzigen, keuzes verwijderen en de totaalprijs controleren.
  • 4. Klik vervolgens op ‘Ga door naar Afrekenen’. U kunt hier uw gegevens invoeren en de dichtstbijzijnde Wijnkring winkel voor klachten en retouren kiezen. U kiest ook hoe u wilt betalen, met Ideal, Paypal of creditcard (Maestro, Mastercard, Visa). De bestelling kunt u nogmaals controleren.
  • 5. Kloppen alle gegevens en bent u klaar om uw aankoop af te ronden? Klik dan op ‘Plaats uw bestelling’.
  • 6. Uw bestelling is geplaatst. U ontvangt per mail een bevestiging van de bestelling, waarin u deze nogmaals kunt controleren. Hierin vindt u ook de gegevens van de Wijnkring winkelier die u in het bestelproces gekozen heeft.

Alle prijzen op de site zijn inclusief BTW.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als u doordeweeks voor 11.00 uur bestelt, leveren wij uw bestelling dezelfde dag nog bij PostNL. Zij bezorgen uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u huis. Bestelt u doordeweeks na 11.00 uur of bestelt u in het weekend, dan leveren wij uw bestelling de dag daarna of eerst volgende werkdag bij PostNL. Onder normale omstandigheden heeft u uw bestelling dan binnen 4 werkdagen in huis*. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Let op: Op dit moment is het erg druk met PostNL. Houdt rekening met een langere levertijd dan gebruikelijk.

    Besteld op - Bezorgd bij PostNL
  • Maandag vóór 11.00 uur - Maandag
  • Dinsdag vóór 11.00 uur - Dinsdag
  • Woensdag vóór 11.00 uur - Woensdag
  • Donderdag vóór 11.00 uur - Donderdag
  • Vrijdag vóór 11.00 uur - Vrijdag
  • Zaterdag - Maandag
  • Zondag - Maandag
  • *Uitgezonderd feestdagen en slechte weersomstandigheden.

Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn dan ontvangt u hierover zo spoedig mogelijk bericht. U ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Verbunt Verlinden heeft afspraken gemaakt met het wijnhuis voor de Nederlandse markt. Afspraken voor het buitenland vallen hier niet onder, waardoor we niet mogen leveren in het buitenland.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen van € 50,- en meer betaalt u geen verzendkosten. Bij bestellingen van minder dan € 50,- betaalt u € 6,95 verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Haalt u uw bestelling liever op bij uw Wijnkring winkelier in de buurt? Kies dan op de afrekenpagina voor ‘afhalen in de winkel’. Uw winkelier neemt contact met u op zodra de bestelling binnen is. U betaalt geen verzendkosten!

Hoe voorkomen jullie beschadiging van de flessen tijdens de verzending?

Uw bestelling wordt doorgestuurd naar onze transporteur Nabuurs. Zij zorgen er voor dat alle producten die verzonden worden zorgvuldig en voldoende verpakt zijn, zodat het risico op beschadiging van de producten tijdens de verzending tot een minimum wordt beperkt. Vervolgens brengt Nabuurs uw bestelling naar de Post NL pakketservice, die uw bestelling thuis aflevert.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt thuisbezorgd door Post NL. Wij werken met een 18+ levering waardoor u verplicht bent om uw legitimatiebewijs te tonen aan de deur om aan te geven dat u 18 jaar of ouder bent. Bent u niet in de gelegenheid om de bestelling aan te nemen, dan wordt uw pakket afgegeven bij een PostNL afhaalpunt. Het pakket blijft twee weken beschikbaar en gaat daarna retour naar de afzender.

Ik heb net wijn besteld via Grahamsshop.nl, kan ik nog iets toevoegen?

Het is niet mogelijk iets toe te voegen aan een afgeronde bestelling. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen. Indien mogelijk, versturen we alle bestellingen in 1 keer.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

Als u via Grahamsshop.nl heeft besteld, ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail. Is dat niet het geval? Controleer dan het opgegeven e-mailadres en neem contact op met onze klantenservice via info@grahamsshop.nl of via 013 549 84 18 (maandag-vrijdag 08.30-17.00 uur).

Hoe kan ik betalen?

Bij Grahamsshop.nl kunt u vooraf betalen via iDeal, Paypal of creditcard (Maestro, Mastercard, Visa).

Via iDeal kunt u veilig uw online aankopen betalen. Dit gebeurt op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u wilt betalen, klikt u bij de keuze voor de betaalmethoden op het iDeal logo. Na de keuze van uw eigen bank wordt u direct doorgelinkt naar het inlogscherm van uw eigen bank. Daar betaalt u op de vertrouwde manier. Voor meer informatie over deze betaalwijze: www.ideal.nl

Via Paypal kunt u snel en gemakkelijk online geld overmaken. Bij de betaling klikt u op het Paypal logo. Vervolgens wordt u gevraagd om in te loggen op uw rekening en de betaling te bevestigen. Voor meer informatie over betalen via Paypal: www.paypal.com

Betaalt u uw online aankoop met een CreditCard, selecteer dan de juiste CreditCard maatschappij. Er wordt een beveiligde (SSL) verbinding gemaakt met het platform Multisafepay. Vul uw creditcardnummer, de vervaldatum het de CVC code in. Als de betaling voltooid is, ontvangt u een melding dat de betaling succesvol verlopen is.

Mijn bestelling klopt niet. En nu?

Hoe zorgvuldig Grahamsshop.nl en haar partners ook te werk gaan, er kan wel eens iets mis gaan. Controleer bij ontvangst altijd of u de juiste producten hebt ontvangen. Hebt u per ongeluk andere wijn ontvangen of mist u een deel van uw bestelling? Neem u dan contact op met onze klantenservice via info@grahamsshop.nl of via 013 549 84 18 (maandag-vrijdag 08.30-17.00 uur).

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Voor klachten over en het retourneren van (een deel van) uw bestelling kunt u terecht bij de dichtstbijzijnde Wijnkring winkel. In de mail met de bevestiging van uw bestelling vindt u de gegevens van de Wijnkring winkel die u heeft gekozen in het bestelproces.

Als uw bestelling bezorgd is, heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen zonder opgaaf van redenen te ruilen of te retourneren. Na deze periode kan de koop niet meer ontbonden worden en wordt deze definitief.

Bij ruilen en retourneren dient u aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • U kunt uitsluitend artikelen ruilen en retourneren die gekocht zijn via Grahamsshop.nl.
  • Het artikel dient onbeschadigd en in de originele verpakking retour te worden gegeven aan de Wijnkring winkel die u heeft gekozen in het bestelproces.

Waarom moet ik allerlei persoonsgegevens invullen?

Uw e-mailadres hebben wij nodig om u een orderbevestiging te kunnen sturen. Uw adres geven wij door aan onze transporteur, die het doorgeeft aan Post NL om de bestelling bij u thuis te kunnen bezorgen. Grahamsshop.nl zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken, mits die partij onderdeel is van het bestelproces.

Hebben jullie ook een bezoekadres?

Er zijn meer dan 100 winkels in Nederland die aangesloten zijn bij de Wijnkring! De Wijnkring winkelier helpt u graag met het vinden van uw ideale wijn!

Via ‘Zoek uw winkel in de buurt!’ aan de rechterkant van de webshop kunt u uw woonplaats ingeven. Wij tonen u dan de dichtstbijzijnde Wijnkring winkel(s) in uw regio.

Ik heb mijn bestelling net ontvangen en nu geeft Grahamsshop.nl korting. Krijg ik het verschil terug?

Voor een bestelling geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling wordt vermeld. Een ondernemer is volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. U bepaalt als consument zelf wanneer u tot aankoop overgaat. U heeft geen recht op teruggave van het prijsverschil als korte tijd later een eerder aangeschaft product afgeprijsd is.

Leeftijd Validatie

Om Grahamsshop.nl te kunnen bezoeken moet je 18 jaar of ouder zijn